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Autor Topic: borra  (Visto 1331 veces)

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Offline lautha Posteado: December 21, 2020, 10:12:32 AM | Modificado: November 24, 2021, 11:07:58 PM by lautha

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Gracias:


Offline ConejoMalo #1 Posteado: December 21, 2020, 10:29:17 AM

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Offline lautha #2 Posteado: December 21, 2020, 12:47:35 PM

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SocketItem_eng lado clinte
No puedo abrir ese archivo con ningun editor. me aparece en blanco.

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Offline ConejoMalo #3 Posteado: December 21, 2020, 12:51:43 PM

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SocketItem_eng lado clinte
No puedo abrir ese archivo con ningun editor. me aparece en blanco.
es que nadie se ha calentado en conocer ni editar esas versiones, la verdad tendrias que entrar a la pagina de igcn y ver si ahi tienen algun editor especial para ello.

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Offline El Tio Mata #4 Posteado: December 21, 2020, 01:30:48 PM

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Editor de BMD podría servirte.. Intenta con el link que te deje abajo

Prueba con esto : https://tuservermu.com.ve/index.php?topic=38877.0


Offline lautha #5 Posteado: December 21, 2020, 08:32:05 PM

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Hola, ya probe ese me lo convierte en txt y queda encrypado de todas formas.
gracias

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Offline El Tio Mata #6 Posteado: December 21, 2020, 08:52:59 PM

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Prueba con esto : https://tuservermu.com.ve/index.php?topic=38877.0
Hola, ya probe ese me lo convierte en txt y queda encrypado de todas formas.
gracias
Pero utiliza el "Desencrypt"


Offline lautha #7 Posteado: December 21, 2020, 09:49:45 PM

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Prueba con esto : https://tuservermu.com.ve/index.php?topic=38877.0
Hola, ya probe ese me lo convierte en txt y queda encrypado de todas formas.
gracias
Pero utiliza el "Desencrypt"
este es el bmd, podrias decirme si se puede ? o yo lo estoy haciendo mal?
https://www.mediafire.com/file/pn3edaftf4qo42g/SocketItem_eng.bmd/file

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Offline lautha #8 Posteado: December 21, 2020, 09:53:32 PM

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listo ya pude con otra herramienta , gracias!

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Offline lautha #9 Posteado: December 21, 2020, 10:04:19 PM | Modificado: December 21, 2020, 10:40:53 PM by lautha

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El problema se  encuentra cuando no esta lo que buscas en el archivo xDD
https://ibb.co/tLDZCN0
xd

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Offline lautha #10 Posteado: December 21, 2020, 10:25:29 PM

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SocketItem_eng lado clinte
amigo tenes idea de cual es el archivo correcto donde estan los items los cuales llevan sockets?

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Offline louis #11 Posteado: December 22, 2020, 08:33:35 AM

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@lautha correcto es configurar en lo file IGC_DropManager.xml toda la información necesaria está en ese archivo

Update 41 is ready!!!
Discord: louisemulator

Offline lautha #12 Posteado: December 22, 2020, 09:42:53 AM | Modificado: December 22, 2020, 11:09:13 AM by lautha

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@lautha correcto es configurar en lo file IGC_DropManager.xml toda la información necesaria está en ese archivo
Hola amigo @louis , gracias por tu ayuda..
Te dejo mi archivo IGC_DropManager.xml para que lo chekees. Por lo que tengo entendido este archivo sirve para dar un Drop de cierto item con o sin la caracteristica que le pongas, pero no creo que habilite a un "kriss" a tener slots libres para agragar sockets. Si me puedes dar una mano te lo agradeceria mucho.

El archivo:


<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<!--
// ============================================================
// == INTERNATIONAL GAMING CENTER NETWORK
// == www.igc-network.com
// == (C) 2010-2015 IGC-Network (R)
// ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
// == File is a part of IGCN Group MuOnline Server files.
// ============================================================
//
// DROP MANAGER MAX ITEM: NO LIMIT
//
// ### DropManager ###
//   DropUseRate: Chance rate of using drop from the system, n/1000000
//
// ### DropManager::Monster ###
//   Index: Index of monster based on MonsterList.xml
//   MonsterMinLevel: Monster Minimum Level, 1~150 (must be lower or equal to MonsterMaxLevel), set -1 if monster index is greater than -1
//   MonsterMaxLevel: Monster Maximum Level, 1~150 (must be greater or equal to MonsterMin Level), set -1 if monster index greater than -1
//   MapNumber: Map Number the drop of items applies to, -1 for all maps
//   ItemRate: Item Drop Rate from Monster, n/10000 - actual chance for an item from the specific Monster section
//   ItemCount: Item count to be dropped at a time from a monster
//   CoinReward: Awards with configured coin type and count, 0/1
//   CoinType: 0 - WCoinC, 1 - WCoinP (for Season 8 it is WCoin), 2 - Goblin Point
//   CoinValue: Points count to award with
//   PlayerMinLevel: Minimum level of player to apply drop of items from the section (must be lower or equal to PlayerMaxLevel)
//   PlayerMaxLevel: Maximum level of player to apply drop of items from the section (must be greater or equal to PlayerMinLevel)
//~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
//~~ For easier configuration use PlayerMaxLevel="MAX" to configure maximum level available for the server (automated sum of MaxNormalLevel and MaxMasterLevel)
//~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
//
// ### DropManager::Monster::Item ###
//   Cat: Item Category, refer to \Data\Items\ItemList.xml
//   Index: Item index, refer to \Data\Items\ItemList.xml
//   ItemMinLevel: Minimum level the item should be dropped with, 0~15 (must be lower or equal to ItemMaxLevel)
//   ItemMaxLevel: Maximum level of the item should be dropped with, 0~15 (must be greater or equal to ItemMinLevel)
//   Durability: Allow to set desired durability for an item or -1 for automated durability basing on item setting ~ recommended for most of the items
//   Skill: 0: no skill, -1: random (50/50% chance), 1: with skill
//   Luck: 0: no luck, -1: random (50/50% chance), 1: with luck
//   Option: 0: no option, -1: random, 1(+4), 2(+8), 3(+12), 4(+16), 5(+20), 6(+24), 7(+28): with specified option
//   Exc:
//   -1 - Random Exc options
//   0 - No Exc options, or sum of below values (63 - Full of Excellent):
//   1 - Mana recovery after Monster hunt +Mana/8
//   2 - Health recovery after Monster hunt +HP/8
//   4 - +7 Speed
//   8 - More Damage +2%
//   16 - More Damage +Level/20
//   32 - Excellent Damage Rate +10%
//   SetItem: Makes a draw among available ancient sets for configured item, 0/1
//   SocketCount: 0: no socket slots, 1: up to one slot, 2: up to two slots, 3: up to three slots, 4: up to four slots, 5: up to five slots - for Season 8 and later item must be set to Type 3 in ItemList.xml
//   ElementalItem: 0: no elemental attribute, 1: fire, 2: water, 3: earth, 4: wind, 5: darkness, -1: random attribute - option ignored for Season 6
//   MuunEvolutionItemCat: Attribute used and required for item 13,211 (Evolution Stone) only, defines Muun Item Category
//   MuunEvolutionItemIndex: Attribute used and required for item 13,211 (Evolution Stone) only, defines Muun Item Index
//   DropRate: Drop Rate of actual item, max value per item is 2147483647 but sum of all DropRates of Items in single Monster section cannot be greater than 2147483647
//   Duration: Allows to drop expirable item, seconds (not every item is suitable for period items system, please test before putting on live server)
//
//~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
//~~ System allows multiple sections of Monster Index -1. In case two or more Monster sections of index -1 present in a file for which Monster level ranges are partly same
//~~ the system will draw a section to perform drop from on a basis of sections (of index -1) count, e.g. two of such sections will be 50/50%, three will be 33/33/33%, etc
//~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
//~~ System explanation:
//~~   1. Kill Monster -> Check against actual Monster index existence in file
//~~      + if does not exist process with general drop system
//~~      + if exist and count of Monster section for actual monster is greater than 1 then makes a draw of Monster section to drop item from basing on count of sections, e.g. 4 for sections for actual monster is equal to 25% chance for each
//~~         - if ItemRate lower than 10000 and draw failed then process to regular drop system
//~~         - if succeeded then continues to select an item from the section
//~~   2. Making a draw of item to drop basing on a sum of DropRate property of all items in actual Monster section. If section has single item only and DropRate is 1 then max
//~~      DropRate is 1, in other meaning 100% - 1/1. If section has e.g. two items and one is DropRate 10 and second is 1000 then max is 1010, what makes a drop rate of first item 10/1010 and second 1000/1010
//~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
//
// Below settings are meant to be examples to present file structure usage
//
// STRICTLY NO COMMENTS INSIDE TAGS
-->

 
<DropManager DropUseRate="100000">
<!--
<Monster Index="-1" MonsterMinLevel="1" MonsterMaxLevel="-1" MapNumber="-1" ItemRate="10000" ItemCount="1" CoinReward="0" CoinType="0" CoinValue="100" PlayerMinLevel="1" PlayerMaxLevel="MAX">
      <Item Cat="0" Index="0" ItemMinLevel="0" ItemMaxLevel="0" Durability="-1" Skill="-1" Luck="-1" Option="-1" Exc="1" SetItem="0" SocketCount="0" ElementalItem="0" DropRate="10000" />
   </Monster>
    <Monster Index="20" MonsterMinLevel="1" MonsterMaxLevel="150" MapNumber="-1" ItemRate="3000" ItemCount="1" CoinReward="0" CoinType="0" CoinValue="100" PlayerMinLevel="1" PlayerMaxLevel="MAX">
      <Item Cat="0" Index="1" ItemMinLevel="0" ItemMaxLevel="0" Durability="-1" Skill="-1" Luck="-1" Option="-1" Exc="1" SetItem="0" SocketCount="0" ElementalItem="0" DropRate="1" />
   </Monster> -->
   
</DropManager>

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