Solo usuarios registrados pueden comentar y agradecer, Logueate o Registrate

Autor Topic: Re: Source 5.2 Pegasus/Mudream  (Visto 215 veces)

multipleer and 1 Guest are viewing this topic.

Offline zhujianhui Posteado: December 17, 2025, 02:42:05 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 7
  • Gracias recibida: 3
  • cn
I've identified an issue: the attack speed bonus granted by the Agility stat for classes is not functioning properly. Adding thousands of Agility points only increases the attack speed by a mere 100-odd points. How can this problem be fixed to restore the normal attack speed?


Offline bigrealtk92 #1 Posteado: December 17, 2025, 07:45:03 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Destacado
  • Posts: 88
  • Gracias recibida: 22
  • vn
ZZZinfomation.cpp:
//find and edit:

void CHARACTER_MACHINE::CalculateAttackSpeed()
{
   WORD Dexterity;

   Dexterity = Character.Dexterity + Character.AddDexterity;

   int CharacterClass = gCharacterManager.GetBaseClass(Character.Class);

   // Điều chỉnh tốc độ đánh cơ bản dựa trên class
   if (CharacterClass == CLASS_ELF)
   {
      Character.AttackSpeed = Dexterity / 50;  // Tăng giá trị chia từ 50 lên 200 (giảm tốc độ đánh)
      Character.MagicSpeed = Dexterity / 50;
   }
   else if (CharacterClass == CLASS_KNIGHT || CharacterClass == CLASS_DARK)
   {
      Character.AttackSpeed = Dexterity / 15;  // Tăng giá trị chia từ 15 lên 60 (giảm tốc độ đánh)
      Character.MagicSpeed = Dexterity / 20;   // Tăng giá trị chia từ 20 lên 80 (giảm tốc độ đánh)
   }
   else if (CharacterClass == CLASS_DARK_LORD)
   {
      Character.AttackSpeed = Dexterity / 10;  // Tăng giá trị chia từ 10 lên 40 (giảm tốc độ đánh)
      Character.MagicSpeed = Dexterity / 10;
   }
   else if (CharacterClass == CLASS_SUMMONER)
   {
      SetAttackSpeed();
      Character.AttackSpeed = Dexterity / 20;  // Tăng giá trị chia từ 20 lên 80 (giảm tốc độ đánh)
      Character.MagicSpeed = Dexterity / 20;
   }
   else if (CharacterClass == CLASS_RAGEFIGHTER)
   {
      Character.AttackSpeed = Dexterity / 9;  // Tăng giá trị chia từ 9 lên 36 (giảm tốc độ đánh)
      Character.MagicSpeed = Dexterity / 9;
   }
   else
   {
      Character.AttackSpeed = Dexterity / 20;  // Tăng giá trị chia từ 20 lên 80 (giảm tốc độ đánh)
      Character.MagicSpeed = Dexterity / 10;   // Tăng giá trị chia từ 10 lên 40 (giảm tốc độ đánh)
   }


Solo usuarios registrados pueden comentar y agradecer, Logueate o Registrate


 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
15 Replies
4165 Views
Last post December 14, 2020, 02:55:43 AM
by h3yShOk
0 Replies
4108 Views
Last post August 06, 2020, 05:47:16 PM
by Santi
298 Replies
20203 Views
Last post Today at 01:49:51 PM
by Odisk
12 Replies
2238 Views
Last post November 27, 2025, 05:22:52 AM
by finalfts24
0 Replies
143 Views
Last post December 15, 2025, 07:06:28 AM
by zhujianhui