Warning: Account (Erick05) please please
Speaking can fix all errors. and contact = facebook. Through this person's words: working in a group with Vietnamese people is Solar and FOX.
The number is that I have an error OFF HELPER from source emershow13 up 25, so I should post on this forum? then this person sent a message asking to contact him he fixed it for free but had to provide the source code...
In the Main.dll source code, I gave him 2 codes I had to spend money to buy... I was afraid people would lose money so I shared it...
Not much to say..code below has instructions...
Dịch:
Cảnh báo: Account (Erick05)
Phát biểu có thể sửa chữa tất cả các lỗi. và liên hệ = facebook. Qua lời kể của người này: làm chung nhóm với người Việt Nam là Solar và FOX.
Số là tôi bị lỗi OFF HELPER từ nguồn emershow13 up 25 nên đăng tin lên diễn đàn này ? thì người này gửi tin nhắn kêu liên hệ với hắn hắn sửa miễn phí nhưng phải cung cấp mã nguồn...
Trong mã nguồn Main.dll tui đưa cho hắn có 2 mã tui phải bỏ tiền ra mua...tui sợ mọi người mất tiền oan nên tôi share lun...
Không nói nhiều..code bên dưới có hướng dẫn...
Today I share a source code DISPLAY ITEM INFORMATION DROPING WHEN BEING KILLED from main.dll.
ShowInfoItemDrop.cpp#include "StdAfx.h"
#include "Util.h"
#include "ShowInfoItemDrop.h"
#include "Interface.h"
#if (Show_ThongTin_VatPham_Drop_KhiGietQuai_HoacQuangBox)
ShowInventoryGX g_ShowInventoryGX;
ShowInventoryGX::ShowInventoryGX(void)
{
}
ShowInventoryGX::~ShowInventoryGX(void)
{
}
void CreateItemTooltip(int item_t)
{
int itemshow = (int)(item_t + 2);
POINT RenderPos;
int sx = pCursorX - 15;
int sy = pCursorY;
char* item = new char[0x6Bu];
memcpy(item, (const void *)itemshow, 0x6Bu);
if (*(WORD *)itemshow < 7168)
{
SetItemAttrInt((int)item, *(BYTE *)(itemshow + 2), *(BYTE *)(itemshow + 23), *(BYTE *)(itemshow + 24));
RenderItemInfo(GetUI3D(GetInstance()), sx, sy, (int)item, 0, 0, false);
}
}
void ShowInventoryGX::RenderItemName(int This, int Index, int o, int ItemLevel, int ItemOption, int ItemExtOption, bool Sort)
{
Render_ItemName(This, Index, o, ItemLevel, ItemOption, ItemExtOption, Sort);
CreateItemTooltip((int)&*(LPVOID*)0x81F6C00 + 848 * Index);
}
void ShowInventoryGX::Init()
{
SetCompleteHook(0xE8, 0x00842AC7, &ShowInventoryGX::RenderItemName);
}
#endif
ShowInfoItemDrop.h#pragma once
#if (Show_ThongTin_VatPham_Drop_KhiGietQuai_HoacQuangBox)
#include "Object.h"
#define SetItemAttrInt ((void(__stdcall*)(int pItem, BYTE byLevel, BYTE byOption1, BYTE byOptionEx)) 0x007E22A0)
#define Render_ItemName ((void(__cdecl*)(int Index, int o, int ItemLevel, int ItemOption, int ItemExtOption, signed int a6, bool Sort)) 0x005C6980)
#define RenderItemInfo ((void(__thiscall*)(int This, int sx,int sy, int ip,bool Sell, int Inventype, bool bItemTextListBoxUse)) 0x007E3E30)
#define GetUI3D ((int(__thiscall*)(int thisa))0x00861AA0)
#define GetInstance ((int(*)()) 0x00861110)
class ShowInventoryGX
{
public:
ShowInventoryGX(void);
virtual ~ShowInventoryGX(void);
void Init();
static void RenderItemName(int Index, int o, int ItemLevel, int ItemOption, int a5, signed int ItemExtOption, bool Sort);
};
extern ShowInventoryGX g_ShowInventoryGX;
#endif
You add your own Main.dll source code.Main.cppg_ShowInventoryGX.Init();
