Solo usuarios registrados pueden comentar y agradecer, Logueate o Registrate

Autor Topic: SOURCE FOX UP19  (Visto 101762 veces)

0 Miembros and 2 Guests are viewing this topic.

Offline ImportedPotato #60 Posteado: June 17, 2022, 09:43:56 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Experto
  • Posts: 169
  • Gracias recibida: 41
  • ph

Gracias:


Offline ImportedPotato #61 Posteado: June 22, 2022, 12:47:48 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Experto
  • Posts: 169
  • Gracias recibida: 41
  • ph
bug socket. is there anyway to fix?
always skill attack increase


Offline samsunggon #62 Posteado: June 27, 2022, 06:56:34 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Puto amo
  • Posts: 473
  • Gracias recibida: 2483
  • ph

DISCORD: valentino1515


Offline ImportedPotato #63 Posteado: June 27, 2022, 10:07:04 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Experto
  • Posts: 169
  • Gracias recibida: 41
  • ph

Offline myway #64 Posteado: June 28, 2022, 11:45:19 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Puto amo
  • Posts: 204
  • Gracias recibida: 822
  • ar
Thank you FOX!!!

https://ibb.co/Lz15KDq
esa imagende custom rank esta en el client ? podrias pasarla !! XD


Offline ImportedPotato #65 Posteado: June 29, 2022, 03:12:20 AM | Modificado: June 29, 2022, 03:29:21 AM by ImportedPotato

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Experto
  • Posts: 169
  • Gracias recibida: 41
  • ph
hi op

please help me fix this bug
bonus socket option always appear


Gracias:


Offline ballas #66 Posteado: June 29, 2022, 06:08:11 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Puto amo
  • Posts: 314
  • Gracias recibida: 425
  • br
Sorvete att a venda?


Offline zerg24 #67 Posteado: July 03, 2022, 04:02:49 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Sup. destacado
  • Posts: 113
  • Gracias recibida: 17
  • pe
Hi all friend,      Rankuser wrong, RankImage and TitleRank displayed by Level. Pls help me fix it.



Hi bro how do you display the Guild logo next to the name?
could u teach me plz

thx


Offline zerg24 #68 Posteado: July 03, 2022, 04:09:46 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Sup. destacado
  • Posts: 113
  • Gracias recibida: 17
  • pe
Amigo @FOX sabrás cómo cambiar el lugar de nacimiento de cada pj?
he tratado en el SQL con la tabla DefaultClassType pero nada siguen naciendo donde siempre.

y segundo sabes cómo agregar la opción de la chaos machine para los items 380, dejo imagen de lo que me refiero


Agradecería mucho tu apoyo

Saludos


Offline Marcela #69 Posteado: July 03, 2022, 11:07:54 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Puto amo
  • Posts: 294
  • Gracias recibida: 14517
  • ar
Amigo @FOX sabrás cómo cambiar el lugar de nacimiento de cada pj?
he tratado en el SQL con la tabla DefaultClassType pero nada siguen naciendo donde siempre.

y segundo sabes cómo agregar la opción de la chaos machine para los items 380, dejo imagen de lo que me refiero


Agradecería mucho tu apoyo

Saludos
Busca en inter3.cpp
y dale // en
MemorySet(0x007AA3BA,0x90,0x5);
MemorySet(0x007AA39C,0x90,0x5);
MemorySet(0x007AA9B3,0x90,0x5);


 
y quedará asi



 magia2

Discord:
MEMPHIS#0430

Gracias:


Offline thesofer #70 Posteado: July 03, 2022, 01:13:54 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Dedicado
  • Posts: 49
  • Gracias recibida: 48
  • 00
CustomDanhHieu incomplete   help me  thank you   please please please please please

https://www.picz.in.th/image/screen07-04-00-06-0000.VCOmbq


Offline thesofer #71 Posteado: July 04, 2022, 10:15:43 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Dedicado
  • Posts: 49
  • Gracias recibida: 48
  • 00
Hi genius
 magia2
help me fix this bug bonus socket option always appear
 please please please


Offline ImportedPotato #72 Posteado: July 04, 2022, 11:07:02 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Experto
  • Posts: 169
  • Gracias recibida: 41
  • ph


<- main info

hi where can i fix this bk attack speed?


Offline samsunggon #73 Posteado: July 04, 2022, 11:36:13 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Puto amo
  • Posts: 473
  • Gracias recibida: 2483
  • ph


<- main info

hi where can i fix this bk attack speed?

FIX FOR ELF AND BK
[CharacterInfo]
DWMaxAttackSpeed = 67000
DKMaxAttackSpeed = 64000
FEMaxAttackSpeed = 65000
MGMaxAttackSpeed = 67000
DLMaxAttackSpeed = 67000
SUMaxAttackSpeed = 67000
RFMaxAttackSpeed = 67000


DISCORD: valentino1515


Offline ImportedPotato #74 Posteado: July 05, 2022, 12:37:35 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Experto
  • Posts: 169
  • Gracias recibida: 41
  • ph


<- main info

hi where can i fix this bk attack speed?

FIX FOR ELF AND BK
[CharacterInfo]
DWMaxAttackSpeed = 67000
DKMaxAttackSpeed = 64000
FEMaxAttackSpeed = 65000
MGMaxAttackSpeed = 67000
DLMaxAttackSpeed = 67000
SUMaxAttackSpeed = 67000
RFMaxAttackSpeed = 67000





still the same sir


Offline thesofer #75 Posteado: July 05, 2022, 11:02:46 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Dedicado
  • Posts: 49
  • Gracias recibida: 48
  • 00
hi op

please help me fix this bug
bonus socket option always appear





please help me


Offline ImportedPotato #76 Posteado: July 05, 2022, 11:57:02 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Experto
  • Posts: 169
  • Gracias recibida: 41
  • ph
hi op

please help me fix this bug
bonus socket option always appear





please help me

Hello

search this code from GameServer (ItemManager.cpp)

Code: [Select]
void CItemManager::ItemByteConvert(BYTE* lpMsg,CItem item) // OK

and change the whole code to
Code: [Select]
//-- Fix Bonus Socket Option
void CItemManager::ItemByteConvert(BYTE* lpMsg,CItem item) // OK
{
lpMsg[0] = item.m_Index & 0xFF;

lpMsg[1] = 0;
lpMsg[1] |= item.m_Level*8;
lpMsg[1] |= item.m_Option1*128;
lpMsg[1] |= item.m_Option2*4;
lpMsg[1] |= item.m_Option3 & 3;

lpMsg[2] = (BYTE)item.m_Durability;

lpMsg[3] = 0;
lpMsg[3] |= (item.m_Index & 256) >> 1;
lpMsg[3] |= ((item.m_Option3>3)?64:0);
lpMsg[3] |= item.m_NewOption;

lpMsg[4] = item.m_SetOption;

lpMsg[5] = 0;
lpMsg[5] |= (item.m_Index & GET_ITEM(15,0)) >> 5;
lpMsg[5] |= ((item.m_ItemOptionEx & 128) >> 4);
lpMsg[5] |= ((item.m_IsPeriodicItem & 1) << 1);
lpMsg[5] |= ((item.m_IsExpiredItem & 1) << 2);

if(item.IsSocketItem() == 0 && item.IsPentagramItem() == 0 && item.IsPentagramJewel() == 0 && item.IsPentagramMithril() == 0 && item.IsMuunItem() == 0)
{
lpMsg[6] = item.m_JewelOfHarmonyOption;
}
else
{
lpMsg[6] = item.m_SocketOptionBonus;
}

memcpy(&lpMsg[7],item.m_SocketOption,MAX_SOCKET_OPTION);
}
//--

Gracias:


Online Specifier #77 Posteado: July 06, 2022, 08:54:19 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Puto amo
  • Posts: 718
  • Gracias recibida: 5857
  • ae
hi op

please help me fix this bug
bonus socket option always appear





please help me

Hello

search this code from GameServer (ItemManager.cpp)

Code: [Select]
void CItemManager::ItemByteConvert(BYTE* lpMsg,CItem item) // OK

and change the whole code to
Code: [Select]
//-- Fix Bonus Socket Option
void CItemManager::ItemByteConvert(BYTE* lpMsg,CItem item) // OK
{
lpMsg[0] = item.m_Index & 0xFF;

lpMsg[1] = 0;
lpMsg[1] |= item.m_Level*8;
lpMsg[1] |= item.m_Option1*128;
lpMsg[1] |= item.m_Option2*4;
lpMsg[1] |= item.m_Option3 & 3;

lpMsg[2] = (BYTE)item.m_Durability;

lpMsg[3] = 0;
lpMsg[3] |= (item.m_Index & 256) >> 1;
lpMsg[3] |= ((item.m_Option3>3)?64:0);
lpMsg[3] |= item.m_NewOption;

lpMsg[4] = item.m_SetOption;

lpMsg[5] = 0;
lpMsg[5] |= (item.m_Index & GET_ITEM(15,0)) >> 5;
lpMsg[5] |= ((item.m_ItemOptionEx & 128) >> 4);
lpMsg[5] |= ((item.m_IsPeriodicItem & 1) << 1);
lpMsg[5] |= ((item.m_IsExpiredItem & 1) << 2);

if(item.IsSocketItem() == 0 && item.IsPentagramItem() == 0 && item.IsPentagramJewel() == 0 && item.IsPentagramMithril() == 0 && item.IsMuunItem() == 0)
{
lpMsg[6] = item.m_JewelOfHarmonyOption;
}
else
{
lpMsg[6] = item.m_SocketOptionBonus;
}

memcpy(&lpMsg[7],item.m_SocketOption,MAX_SOCKET_OPTION);
}
//--
good job my dear apprentience hahaha

---------------------------[NULL]---------------------------------

Offline thesofer #78 Posteado: July 07, 2022, 01:34:03 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Dedicado
  • Posts: 49
  • Gracias recibida: 48
  • 00
hi op

please help me fix this bug
bonus socket option always appear





please help me

Hello

search this code from GameServer (ItemManager.cpp)

Code: [Select]
void CItemManager::ItemByteConvert(BYTE* lpMsg,CItem item) // OK

and change the whole code to
Code: [Select]
//-- Fix Bonus Socket Option
void CItemManager::ItemByteConvert(BYTE* lpMsg,CItem item) // OK
{
lpMsg[0] = item.m_Index & 0xFF;

lpMsg[1] = 0;
lpMsg[1] |= item.m_Level*8;
lpMsg[1] |= item.m_Option1*128;
lpMsg[1] |= item.m_Option2*4;
lpMsg[1] |= item.m_Option3 & 3;

lpMsg[2] = (BYTE)item.m_Durability;

lpMsg[3] = 0;
lpMsg[3] |= (item.m_Index & 256) >> 1;
lpMsg[3] |= ((item.m_Option3>3)?64:0);
lpMsg[3] |= item.m_NewOption;

lpMsg[4] = item.m_SetOption;

lpMsg[5] = 0;
lpMsg[5] |= (item.m_Index & GET_ITEM(15,0)) >> 5;
lpMsg[5] |= ((item.m_ItemOptionEx & 128) >> 4);
lpMsg[5] |= ((item.m_IsPeriodicItem & 1) << 1);
lpMsg[5] |= ((item.m_IsExpiredItem & 1) << 2);

if(item.IsSocketItem() == 0 && item.IsPentagramItem() == 0 && item.IsPentagramJewel() == 0 && item.IsPentagramMithril() == 0 && item.IsMuunItem() == 0)
{
lpMsg[6] = item.m_JewelOfHarmonyOption;
}
else
{
lpMsg[6] = item.m_SocketOptionBonus;
}

memcpy(&lpMsg[7],item.m_SocketOption,MAX_SOCKET_OPTION);
}
//--

I thank you. You are my angel.  please please please please please


Offline subdark05 #79 Posteado: July 10, 2022, 06:02:26 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 17
  • Gracias recibida: 151
  • br
Amigo @FOX sabrás cómo cambiar el lugar de nacimiento de cada pj?
he tratado en el SQL con la tabla DefaultClassType pero nada siguen naciendo donde siempre.

y segundo sabes cómo agregar la opción de la chaos machine para los items 380, dejo imagen de lo que me refiero


Agradecería mucho tu apoyo

Saludos
Busca en inter3.cpp
y dale // en
MemorySet(0x007AA3BA,0x90,0x5);
MemorySet(0x007AA39C,0x90,0x5);
MemorySet(0x007AA9B3,0x90,0x5);


 
y quedará asi



 magia2

Sabe me dizer como resolve esse problema do downgrade , no Pet hp


Solo usuarios registrados pueden comentar y agradecer, Logueate o Registrate


 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
2 Replies
2029 Views
Last post June 10, 2023, 11:29:10 AM
by ellite3
3 Replies
2752 Views
Last post March 16, 2022, 08:27:35 PM
by Pokepili
1 Replies
1698 Views
Last post June 03, 2023, 05:43:20 PM
by lizbeth
12 Replies
12410 Views
Last post November 03, 2022, 04:21:52 PM
by mario12
4 Replies
2469 Views
Last post February 03, 2023, 03:31:26 PM
by Ilumine