como desativar licença ?
find in the source code of the gameserver License.h and License.cpp
then paste it there and compile it.
License.h
//#pragma once
//class cLicense
//{
//public:
// bool Load();
// bool Check(LPCSTR ID);
//private:
// BYTE _Data[6];
// DWORD _Serial;
// char _Buffer[60];
//};
//extern cLicense License;
License.cpp
#include "StdAfx.h"
//bool cLicense::Load()
//{
// GetVolumeInformation("C:\\", NULL, 0, &this->_Serial, NULL, NULL, NULL, 0);
// UUID ID; UuidCreateSequential(&ID);
// for (int i = 2; i < 8; i++)
// {
// this->_Data[i - 2] = ID.Data4[i];
// }
// sprintf(this->_Buffer, "%02X-%02X-%02X-%02X-%02X-%02X", this->_Data[0], this->_Data[1], this->_Data[2], this->_Data[3], this->_Data[4], this->_Data[5]);
// if (this->Check(this->_Buffer) && this->_Serial == 0xAC5F0CA4)
// {
// return true;
// }
// else
// {
// MessageBox(NULL, "Infelizmente sua licenзa nгo foi encontrada!\n Por favor, entre em contato.\n\n www.flameteam.com.br", "Flame - Emulator", MB_OK | MB_ICONINFORMATION);
// ExitProcess(0);
// }
// return false;
//}
//bool cLicense::Check(LPCSTR ID)
//{
// char CheckList[13][18] =
// {
// "00-1E-8C-94-04-30",
// "D4-5D-64-D4-69-2D",
// "00-E0-4C-20-6D-B9",
// };
// for (int i = 0; i < 13; i++)
// {
// if (!strcmp(ID, CheckList[i]))
// {
// return true;
// }
// }
// return false;
//}
//cLicense License;
and the server will work without a license, good luck.