Solo usuarios registrados pueden comentar y agradecer, Logueate o Registrate

Autor Topic: MVCore 1.17.1 - Ultimate Version + Ultimos fixs [6 Templates Premiums]  (Visto 65812 veces)

0 Miembros and 1 Guest are viewing this topic.

Offline perla #240 Posteado: April 10, 2022, 02:08:36 PM | Modificado: April 11, 2022, 02:38:05 PM by perla

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 16
  • Gracias recibida: 138
  • ar
solo tengo un problema, no puedo editar noticias, me sale un letrero que dice, THIS CDN for Tynimce is no longer avaliable, alguien me puede indicar que debo hacer
yo tampoco puedo, ni agregar noticias
 y el captcha no aparece y no deja registrar cuentas

Gracias:


Offline rexarjdp #241 Posteado: April 11, 2022, 11:59:27 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 23
  • Gracias recibida: 2
  • co
solo tengo un problema, no puedo editar noticias, me sale un letrero que dice, THIS CDN for Tynimce is no longer avaliable, alguien me puede indicar que debo hacer
yo tampoco puedo, ni agregar noticias
Me cambie a Webengine y todo va bien.


Offline mauritoo #242 Posteado: April 26, 2022, 03:46:46 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 19
  • Gracias recibida: 0
  • ar
¿Cuál es la versión de xampp que necesito instalar para poder ejecutar este sitio?

Qual e a versão do xampp que eu preciso instalar para conseguir rodar esse site?

1.7.1 uso yo


Offline vaneavanea31 #243 Posteado: June 12, 2022, 06:04:50 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Experto
  • Posts: 167
  • Gracias recibida: 25
  • md
i can not make the news (((((
somebody help me ?


Offline samsunggon #244 Posteado: June 19, 2022, 09:11:05 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Puto amo
  • Posts: 434
  • Gracias recibida: 1325
  • ph
FIXED FOR NEWS / ANNOUNCEMENT

News_manage.php
Code: [Select]
<?php if($_SESSION['admin_panel'] == 'ok') { ?>

  <script src="//cdn.tiny.cloud/1/h1116d4zz0eg71po46ut8sqxoyjoy4iuhx9imypethgrymfi/tinymce/6/tinymce.min.js"></script>

<ul class="middleNavA">
            <li <?php if($_GET['op3'] == 'Add_Remove_News') { echo'style="opacity:0.6;color:#DF3A01;"'; }; ?>><a href="-id-admincp-id-News_manage-id-Add_Remove_News.html" title=""><span style="height:30px;">News Settings / Add</span></a></li>
<li <?php if($_GET['op3'] == 'News_list') { echo'style="opacity:0.6;color:#DF3A01;"'; }; ?>><a href="-id-admincp-id-News_manage-id-News_list.html" title=""><span style="height:30px;">News List</span></a></li>
        </ul>

<div class="divider"><span></span></div>

<?php if($mvcore['admincp_msg_output'] == 'on') { ?><div id="errorDrop"></div><?php }; ?><?php if($mvcore['News'] != 'on') { echo '<font color="red"><u><b>News</b></u> Is Disabled In "<b>Enable/Disable Pages</b>"</font>'; }; ?>

<?php if($_GET['op3'] == 'Add_Remove_News') { ?> <!-- Add_Remove_News -->
<div class="widget fluid" id="onCqwdhsubDBSett">
<div class="whead"><h6>News Settings</h6></div>
<div class="formRow">
                        <div class="grid3"><label>News Per Page:</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="news_ppage" name="news_ppage" style="display: none;" data-placeholder="Choose a Season..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="5" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '5') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>5 Par Page</option>
<option value="10" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '10') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>10 Par Page</option>
<option value="15" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '15') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>15 Par Page</option>
<option value="20" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '20') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>20 Par Page</option>
<option value="25" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '25') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>25 Par Page</option>
<option value="30" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '30') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>30 Par Page</option>
</select>
</div>
                    </div>
</div>
<script type="text/javascript">
tinymce.init({
selector: "#textareas",
menubar: false,
theme: "silver",
plugins: [
"advlist autolink lists link image preview hr anchor pagebreak",
"wordcount code",
"media",
"emoticons template textcolor colorpicker textpattern imagetools"
],
toolbar1: "bold italic underline | forecolor backcolor | fontselect fontsizeselect | alignleft aligncenter alignright alignjustify | bullist numlist outdent indent | link image | media | emoticons | preview",
image_advtab: true,
templates: [
{title: 'Test template 1', content: 'Test 1'}
]
});
</script>
<div class="widget" style="opacity:0.8;">
<div class="formRow">
                        <div class="grid3"><label>News Title ( <b>Leave Empty To Hide Title</b> ):</label></div>
                        <div class="grid9"><input id="userna" name="title" type="text" value=""></div>
                    </div>
<textarea name="content" id="textareas" style="height:400px;"></textarea>
</div>
<div class="formRow" style="margin-right:30px;">
<a href="#" onclick="newitnews(<?php echo''.time().'';?>)" class="buttonM bGreen" style="height:20px;padding-top:15px;text-align:center;margin-top:20px;margin-bottom:20px;font-size:12px;width:100%;float:left;color:#ffffff;">Click To Add News</a>
</div>
<?php }; ?>
<?php if($_GET['op3'] == 'News_list') { ?> <!-- News_list -->
<div class="widget">
            <div class="whead"><h6>News List</h6></div>
           
            <table class="tDefault" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%">
                <thead>
                    <tr>
                        <td>Title</td>
<td>Post Date</td>
<td>Options</td>
                    </tr>
                </thead>
                <tbody>
<?php
$dir = "system/engine_ndb".$db_name_multi_news."";
chdir($dir);
array_multisort(array_map('basename', ($files = glob("*.*"))), SORT_DESC, $files);
foreach($files as $filename){
if($filename == '.' || $filename == '..' || $filename == 'index.php') {} else {

$readfiledata = file_get_contents(''.$filename.'');
$NEWS_DATA = explode("-ids-", $readfiledata);
$stipName = str_replace(".txt","",$filename);

echo'
<tr>
<td>'.$NEWS_DATA[0].'</td>
<td>'.date("F j, Y, g:i a",$stipName).'</td>
<td align="center">
<ul class="navi nav-pills">
  <li class="dropdown">
<a class="dropdown-toggle" data-toggle="dropdown">Options<b class="caret"></b></a>
<ul class="dropdown-menu">
<li><a href="#" class="" onclick="shfunsac('.$stipName.')"><span class="icos-pencil"></span><div id="shtextmm'.$stipName.'">Edit</div></a></li>
<li><a href="#" onclick="delnewsDas('.$stipName.')"><span class="icos-trash"></span>Delete</a></li>
</ul>
  </li>
</ul>
</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="4" id="hidenscOde'.$stipName.'" style="display:none;">
<div class="widget" style="margin-top:2px;opacity:0.8;">
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>News Edit Title ( <b>Leave Empty To Hide Title</b> ):</label></div>
<div class="grid9"><input id="userna'.$stipName.'" name="ntitle" type="text" value="'.html_entity_decode($NEWS_DATA[0]).'"></div>
</div>
<textarea name="content" id="textareas'.$stipName.'" style="height:400px;">'.html_entity_decode($NEWS_DATA[1]).'</textarea>
<a href="#" onclick="saveeditnews('.$stipName.')" class="buttonM bGreen" style="margin-top:5px;float:right;color:#ffffff;">SAVE NEWS !</a>
</div>
</td>
</tr>
<script type="text/javascript">
tinymce.init({
selector: "#textareas'.$stipName.'",
menubar: false,
theme: "modern",
plugins: [
"advlist autolink lists link image preview hr anchor pagebreak",
"wordcount code",
"media",
"emoticons template textcolor colorpicker textpattern imagetools"
],
toolbar1: "bold italic underline | forecolor backcolor | fontselect fontsizeselect | alignleft aligncenter alignright alignjustify | bullist numlist outdent indent | link image | media | emoticons | preview",
image_advtab: true,
templates: [
{title: "Test template 1", content: "Test 1"}
]
});
</script>
';
}

}
?>
                </tbody>
            </table>
        </div>
<?php }; ?>
<script>
function shfunsac(elmnts) {
if($("#shtextmm" + elmnts).html() == 'Hide Edit') {
$("#hidenscOde" + elmnts).fadeOut(1000);
$("#shtextmm" + elmnts).html("Edit");
} else {
$("#hidenscOde" + elmnts).fadeIn(1000);
$("#shtextmm" + elmnts).html("Hide Edit");
};
};

function delnewsDas(elmnts) {
$.post("acps.php", {
delnewsDas: elmnts
},
function(data) {
$('#errorDrop').html(data);

//MGS Sys --------------
var getIsOnMSG = '<?php echo $mvcore['admincp_msg_output'];?>';
var getPaneName2 = '<?php echo $_GET['op2'];?>';
var getPaneName3 = '<?php echo $_GET['op3'];?>';
if(getIsOnMSG != 'on') {
window.location = "-id-admincp-id-"+getPaneName2+"-id-"+getPaneName3+".html";
} else {
setInterval(function(){ history.go(0); location.reload(); }, 4000);
};
//----------------------

});
};

function saveeditnews(elmnts) {
var getAllValues = $("#userna" + elmnts).val()+"-ids-"
+tinyMCE.get("textareas" + elmnts).getContent()+"-ids-"+ elmnts;
$.post("acps.php", {
rehh3reerherasch: getAllValues
},
function(data) {

$("#hidenscOde" + elmnts).fadeOut(1000);
$("#shtextmm" + elmnts).html("Edit");

$('#errorDrop').html(data);

//MGS Sys --------------
var getIsOnMSG = '<?php echo $mvcore['admincp_msg_output'];?>';
var getPaneName2 = '<?php echo $_GET['op2'];?>';
var getPaneName3 = '<?php echo $_GET['op3'];?>';
if(getIsOnMSG != 'on') {
window.location = "-id-admincp-id-"+getPaneName2+"-id-"+getPaneName3+".html";
} else {
setInterval(function(){ history.go(0); location.reload(); }, 4000);
};
//----------------------

});
};
function newitnews(elmnts) {
var getAllValues = $("#userna").val()+"-ids-"
+tinyMCE.activeEditor.getContent()+"-ids-"+ elmnts;
$.post("acps.php", {
rehh3reerherh: getAllValues
},
function(data) {
$('#errorDrop').html(data);
$("#userna").val('');
tinyMCE.activeEditor.setContent('');
});
};
$(document).ready(function() {

//save pages
$( "#news_ppage" ).on('change', function() {

var getAllValues = $("#news_ppage").val();

$.post("acps.php", {
onCqwdhsubDBSett: getAllValues
},
function(data) {
$('#errorDrop').html(data);
});
});
});
</script>
<?php } else { echo'<div class="e_note">Please login to use this page!</div>'; }; ?>

Announcement_manage.php
Code: [Select]
<?php if($_SESSION['admin_panel'] == 'ok') { ?>

  <script src="//cdn.tiny.cloud/1/h1116d4zz0eg71po46ut8sqxoyjoy4iuhx9imypethgrymfi/tinymce/6/tinymce.min.js"></script>

<ul class="middleNavA">
            <li <?php if($_GET['op3'] == 'annon_add_edit_settings') { echo'style="opacity:0.6;color:#DF3A01;"'; }; ?>><a href="-id-admincp-id-Announcement_manage-id-annon_add_edit_settings.html" title=""><span style="height:30px;">Announce Settings</span></a></li>
            <li <?php if($_GET['op3'] == 'annon_add') { echo'style="opacity:0.6;color:#DF3A01;"'; }; ?>><a href="-id-admincp-id-Announcement_manage-id-annon_add.html" title=""><span style="height:30px;">Announce Add</span></a></li>
            <li <?php if($_GET['op3'] == 'annon_delete') { echo'style="opacity:0.6;color:#DF3A01;"'; }; ?>><a href="-id-admincp-id-Announcement_manage-id-annon_delete.html" title=""><span style="height:30px;">Announce List</span></a></li>
          </ul>

<div class="divider"><span></span></div>

<?php if($mvcore['admincp_msg_output'] == 'on') { ?><div id="errorDrop"></div><?php }; ?><?php if($mvcore['anon_sys'] != 'on') { echo '<font color="red"><u><b>Announce sys</b></u> Is Disabled In "<b>Enable/Disable Pages</b>"</font>'; }; ?>

<?php if($_GET['op3'] == 'annon_add_edit_settings') { ?> <!-- annon_add_edit_settings -->
<div class="widget fluid" id="anonsettings">
<div class="whead"><h6>Announce Settings</h6></div>
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>Castle Siege Output Announce:</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="siege_show_countdown" name="siege_show_countdown" style="display: none;" data-placeholder="Choose a option..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="yes" <?php if($mvcore['siege_show_countdown'] == 'yes') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Yes</option>
<option value="no" <?php if($mvcore['siege_show_countdown'] == 'no') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>No</option>
</select>
</div>             
</div>
<div class="formRow">
                        <div class="grid3"><label>Siege START Hour ( 24h Clock ) ( Ex: 16 ):</label></div>
                        <div class="grid9"><input id="siege_start_time" name="siege_start_time" type="text" value="<?php echo $mvcore['siege_start_time']; ?>"></div>
                    </div>
<div class="formRow">
                        <div class="grid3"><label>Siege END Hour ( 24h Clock ) ( Ex: 18 ):</label></div>
                        <div class="grid9"><input id="siege_end_time" name="siege_end_time" type="text" value="<?php echo $mvcore['siege_end_time']; ?>"></div>
                    </div>
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>Announce Shop Discount 5 Minutes Before Start:</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="anon_shop_discount" name="anon_shop_discount" style="display: none;" data-placeholder="Choose a option..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="yes" <?php if($mvcore['anon_shop_discount'] == 'yes') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Yes</option>
<option value="no" <?php if($mvcore['anon_shop_discount'] == 'no') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>No</option>
</select>
</div>             
</div>
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>Announce Vote Bonus 5 Minutes Before It Starts:</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="anon_vote_bonus" name="anon_vote_bonus" style="display: none;" data-placeholder="Choose a option..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="yes" <?php if($mvcore['anon_vote_bonus'] == 'yes') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Yes</option>
<option value="no" <?php if($mvcore['anon_vote_bonus'] == 'no') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>No</option>
</select>
</div>             
</div>
</div>
<?php }; ?>
<?php if($_GET['op3'] == 'annon_add') { ?> <!-- annon_add -->
<div class="widget" id="annonadds">
<div class="whead"><h6>Announce Add</h6></div>
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>Announce Type</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="annon_type" name="annon_type" style="display: none;" data-placeholder="Choose a option..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="Information" <?php if($mvcore['annon_type'] == 'Information') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Information</option>
<option value="Announcement" <?php if($mvcore['annon_type'] == 'Announcement') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Announcement</option>
<option value="None" <?php if($mvcore['annon_type'] == 'None') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>None</option>
</select>
</div>             
</div>
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>Announce Expire Time:</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="anon_expr_min" name="anon_expr_min" style="display: none;" data-placeholder="Choose a option..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="0" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '0') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Permanent</option>
<option value="300" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '300') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 5 Minutes</option>
<option value="360" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '360') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 6 Minutes</option>
<option value="420" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '420') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 7 Minutes</option>
<option value="480" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '480') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 8 Minutes</option>
<option value="540" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '540') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 9 Minutes</option>
<option value="600" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '600') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 10 Minutes</option>
<option value="660" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '660') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 11 Minutes</option>
<option value="720" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '720') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 12 Minutes</option>
<option value="780" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '780') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 13 Minutes</option>
<option value="840" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '840') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 14 Minutes</option>
<option value="900" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '900') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 15 Minutes</option>
<option value="960" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '960') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 16 Minutes</option>
<option value="1020" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1020') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 17 Minutes</option>
<option value="1080" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1080') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 18 Minutes</option>
<option value="1140" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1140') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 19 Minutes</option>
<option value="1200" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1200') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 20 Minutes</option>
<option value="1260" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1260') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 21 Minutes</option>
<option value="1320" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1320') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 22 Minutes</option>
<option value="1380" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1380') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 23 Minutes</option>
<option value="1440" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1440') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 24 Minutes</option>
<option value="1500" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1500') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 25 Minutes</option>
</select>
</div>             
</div>

<script type="text/javascript">
tinymce.init({
selector: "#annon_text",
menubar: false,
theme: "silver",
plugins: [
"advlist autolink lists link image preview hr anchor pagebreak",
"wordcount code",
"media",
"emoticons template textcolor colorpicker textpattern imagetools"
],
toolbar1: "bold italic underline | forecolor backcolor | alignleft aligncenter alignright | bullist numlist | link image | emoticons | preview",
image_advtab: true,
templates: [
{title: 'Test template 1', content: 'Test 1'}
]
});
</script>


<div class="formRow">
                        <div class="grid9"><textarea rows="8" cols="" id="annon_text" name="annon_text"></textarea></div>
                    </div>
</div>
<div class="formRow" style="margin-right:30px;">
<a href="#" onclick="addannon(<?php echo''.time().'';?>)" class="buttonM bGreen" style="height:20px;padding-top:15px;text-align:center;margin-top:20px;margin-bottom:20px;font-size:12px;width:100%;float:left;color:#ffffff;">Click To Announce</a>
</div>
<?php }; ?>
<?php if($_GET['op3'] == 'annon_delete') { ?> <!-- annon_delete -->
<div class="widget">
            <div class="whead"><h6>Announce List</h6></div>
           
            <table class="tDefault" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%">
                <thead>
                    <tr>
                        <td>Announce Type</td>
<td>Expire Time</td>
<td>Text</td>
<td>Options</td>
                    </tr>
                </thead>
                <tbody>
<?php
$dir = "system/engine_annou".$db_name_multi_annon."";
chdir($dir);
array_multisort(array_map('basename', ($files = glob("*.*"))), SORT_DESC, $files);
foreach($files as $filename){
if($filename == '.' || $filename == '..' || $filename == 'index.php') {} else {

$readfiledata = file_get_contents(''.$filename.'');
$NEWS_DATA = explode("-ids-", $readfiledata);
$stipName = str_replace(".txt","",$filename);

if($stipName > 2000000000) { $expiretime = 'Permanent'; }
elseif($stipName < 2000000000) { $expiretime = decode_time(time(),$stipName,'long','...'); };

echo'
<tr>
<td>'.$NEWS_DATA[0].'</td>
<td>'.$expiretime.'</td>
<td>'.html_entity_decode($NEWS_DATA[1]).'</td>
<td align="center">
<a href="#" onclick="delannoDas('.$stipName.'); return false;" class="buttonM bDefault mb10 mt5">Delete Announce</a>
</td>
</tr>
';
}

}
?>
                </tbody>
            </table>
        </div>
<?php }; ?>
<script>
function delannoDas(elmnts) {
$.post("acps.php", {
delannoDas: elmnts
},
function(data) {

$('#errorDrop').html(data);

//MGS Sys --------------
var getIsOnMSG = '<?php echo $mvcore['admincp_msg_output'];?>';
var getPaneName2 = '<?php echo $_GET['op2'];?>';
var getPaneName3 = '<?php echo $_GET['op3'];?>';
if(getIsOnMSG != 'on') {
window.location = "-id-admincp-id-"+getPaneName2+"-id-"+getPaneName3+".html";
} else {
setInterval(function(){ history.go(0); location.reload(); }, 4000);
};
//----------------------

});
};

function addannon(elmnts) {
var getAllValues =
$("#annon_type option:selected").val()+"-ids-"
+$("#anon_expr_min option:selected").val()+"-ids-"
+tinyMCE.get("annon_text").getContent()+"-ids-"
+elmnts;

$.post("acps.php", {
addannnon: getAllValues
},
function(data) {

$('#errorDrop').html(data);

$("#annon_type option:selected").val('');
$("#anon_expr_min option:selected").val('');
tinyMCE.activeEditor.setContent('');

});
};
$(document).ready(function() {
$( "#anonsettings" ).on('change', function() {
var getAllValues =

$("#anon_shop_discount option:selected").val()+"-ids-"
+$("#anon_vote_bonus option:selected").val()+"-ids-"
+$("#siege_show_countdown option:selected").val()+"-ids-"
+$("#siege_start_time").val()+"-ids-"
+$("#siege_end_time").val();

$.post("acps.php", {
anonsettings: getAllValues
},
function(data) {
$('#errorDrop').html(data);
});
});
});
</script>
<?php } else { echo'<div class="e_note">Please login to use this page!</div>'; }; ?>


DISCORD: valentino1515


Offline vaneavanea31 #245 Posteado: June 21, 2022, 12:49:43 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Experto
  • Posts: 167
  • Gracias recibida: 25
  • md
FIXED FOR NEWS / ANNOUNCEMENT

News_manage.php
Code: [Select]
<?php if($_SESSION['admin_panel'] == 'ok') { ?>

  <script src="//cdn.tiny.cloud/1/h1116d4zz0eg71po46ut8sqxoyjoy4iuhx9imypethgrymfi/tinymce/6/tinymce.min.js"></script>

<ul class="middleNavA">
            <li <?php if($_GET['op3'] == 'Add_Remove_News') { echo'style="opacity:0.6;color:#DF3A01;"'; }; ?>><a href="-id-admincp-id-News_manage-id-Add_Remove_News.html" title=""><span style="height:30px;">News Settings / Add</span></a></li>
<li <?php if($_GET['op3'] == 'News_list') { echo'style="opacity:0.6;color:#DF3A01;"'; }; ?>><a href="-id-admincp-id-News_manage-id-News_list.html" title=""><span style="height:30px;">News List</span></a></li>
        </ul>

<div class="divider"><span></span></div>

<?php if($mvcore['admincp_msg_output'] == 'on') { ?><div id="errorDrop"></div><?php }; ?><?php if($mvcore['News'] != 'on') { echo '<font color="red"><u><b>News</b></u> Is Disabled In "<b>Enable/Disable Pages</b>"</font>'; }; ?>

<?php if($_GET['op3'] == 'Add_Remove_News') { ?> <!-- Add_Remove_News -->
<div class="widget fluid" id="onCqwdhsubDBSett">
<div class="whead"><h6>News Settings</h6></div>
<div class="formRow">
                        <div class="grid3"><label>News Per Page:</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="news_ppage" name="news_ppage" style="display: none;" data-placeholder="Choose a Season..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="5" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '5') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>5 Par Page</option>
<option value="10" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '10') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>10 Par Page</option>
<option value="15" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '15') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>15 Par Page</option>
<option value="20" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '20') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>20 Par Page</option>
<option value="25" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '25') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>25 Par Page</option>
<option value="30" <?php if( $mvcore['news_ppage'] == '30') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>30 Par Page</option>
</select>
</div>
                    </div>
</div>
<script type="text/javascript">
tinymce.init({
selector: "#textareas",
menubar: false,
theme: "silver",
plugins: [
"advlist autolink lists link image preview hr anchor pagebreak",
"wordcount code",
"media",
"emoticons template textcolor colorpicker textpattern imagetools"
],
toolbar1: "bold italic underline | forecolor backcolor | fontselect fontsizeselect | alignleft aligncenter alignright alignjustify | bullist numlist outdent indent | link image | media | emoticons | preview",
image_advtab: true,
templates: [
{title: 'Test template 1', content: 'Test 1'}
]
});
</script>
<div class="widget" style="opacity:0.8;">
<div class="formRow">
                        <div class="grid3"><label>News Title ( <b>Leave Empty To Hide Title</b> ):</label></div>
                        <div class="grid9"><input id="userna" name="title" type="text" value=""></div>
                    </div>
<textarea name="content" id="textareas" style="height:400px;"></textarea>
</div>
<div class="formRow" style="margin-right:30px;">
<a href="#" onclick="newitnews(<?php echo''.time().'';?>)" class="buttonM bGreen" style="height:20px;padding-top:15px;text-align:center;margin-top:20px;margin-bottom:20px;font-size:12px;width:100%;float:left;color:#ffffff;">Click To Add News</a>
</div>
<?php }; ?>
<?php if($_GET['op3'] == 'News_list') { ?> <!-- News_list -->
<div class="widget">
            <div class="whead"><h6>News List</h6></div>
           
            <table class="tDefault" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%">
                <thead>
                    <tr>
                        <td>Title</td>
<td>Post Date</td>
<td>Options</td>
                    </tr>
                </thead>
                <tbody>
<?php
$dir = "system/engine_ndb".$db_name_multi_news."";
chdir($dir);
array_multisort(array_map('basename', ($files = glob("*.*"))), SORT_DESC, $files);
foreach($files as $filename){
if($filename == '.' || $filename == '..' || $filename == 'index.php') {} else {

$readfiledata = file_get_contents(''.$filename.'');
$NEWS_DATA = explode("-ids-", $readfiledata);
$stipName = str_replace(".txt","",$filename);

echo'
<tr>
<td>'.$NEWS_DATA[0].'</td>
<td>'.date("F j, Y, g:i a",$stipName).'</td>
<td align="center">
<ul class="navi nav-pills">
  <li class="dropdown">
<a class="dropdown-toggle" data-toggle="dropdown">Options<b class="caret"></b></a>
<ul class="dropdown-menu">
<li><a href="#" class="" onclick="shfunsac('.$stipName.')"><span class="icos-pencil"></span><div id="shtextmm'.$stipName.'">Edit</div></a></li>
<li><a href="#" onclick="delnewsDas('.$stipName.')"><span class="icos-trash"></span>Delete</a></li>
</ul>
  </li>
</ul>
</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="4" id="hidenscOde'.$stipName.'" style="display:none;">
<div class="widget" style="margin-top:2px;opacity:0.8;">
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>News Edit Title ( <b>Leave Empty To Hide Title</b> ):</label></div>
<div class="grid9"><input id="userna'.$stipName.'" name="ntitle" type="text" value="'.html_entity_decode($NEWS_DATA[0]).'"></div>
</div>
<textarea name="content" id="textareas'.$stipName.'" style="height:400px;">'.html_entity_decode($NEWS_DATA[1]).'</textarea>
<a href="#" onclick="saveeditnews('.$stipName.')" class="buttonM bGreen" style="margin-top:5px;float:right;color:#ffffff;">SAVE NEWS !</a>
</div>
</td>
</tr>
<script type="text/javascript">
tinymce.init({
selector: "#textareas'.$stipName.'",
menubar: false,
theme: "modern",
plugins: [
"advlist autolink lists link image preview hr anchor pagebreak",
"wordcount code",
"media",
"emoticons template textcolor colorpicker textpattern imagetools"
],
toolbar1: "bold italic underline | forecolor backcolor | fontselect fontsizeselect | alignleft aligncenter alignright alignjustify | bullist numlist outdent indent | link image | media | emoticons | preview",
image_advtab: true,
templates: [
{title: "Test template 1", content: "Test 1"}
]
});
</script>
';
}

}
?>
                </tbody>
            </table>
        </div>
<?php }; ?>
<script>
function shfunsac(elmnts) {
if($("#shtextmm" + elmnts).html() == 'Hide Edit') {
$("#hidenscOde" + elmnts).fadeOut(1000);
$("#shtextmm" + elmnts).html("Edit");
} else {
$("#hidenscOde" + elmnts).fadeIn(1000);
$("#shtextmm" + elmnts).html("Hide Edit");
};
};

function delnewsDas(elmnts) {
$.post("acps.php", {
delnewsDas: elmnts
},
function(data) {
$('#errorDrop').html(data);

//MGS Sys --------------
var getIsOnMSG = '<?php echo $mvcore['admincp_msg_output'];?>';
var getPaneName2 = '<?php echo $_GET['op2'];?>';
var getPaneName3 = '<?php echo $_GET['op3'];?>';
if(getIsOnMSG != 'on') {
window.location = "-id-admincp-id-"+getPaneName2+"-id-"+getPaneName3+".html";
} else {
setInterval(function(){ history.go(0); location.reload(); }, 4000);
};
//----------------------

});
};

function saveeditnews(elmnts) {
var getAllValues = $("#userna" + elmnts).val()+"-ids-"
+tinyMCE.get("textareas" + elmnts).getContent()+"-ids-"+ elmnts;
$.post("acps.php", {
rehh3reerherasch: getAllValues
},
function(data) {

$("#hidenscOde" + elmnts).fadeOut(1000);
$("#shtextmm" + elmnts).html("Edit");

$('#errorDrop').html(data);

//MGS Sys --------------
var getIsOnMSG = '<?php echo $mvcore['admincp_msg_output'];?>';
var getPaneName2 = '<?php echo $_GET['op2'];?>';
var getPaneName3 = '<?php echo $_GET['op3'];?>';
if(getIsOnMSG != 'on') {
window.location = "-id-admincp-id-"+getPaneName2+"-id-"+getPaneName3+".html";
} else {
setInterval(function(){ history.go(0); location.reload(); }, 4000);
};
//----------------------

});
};
function newitnews(elmnts) {
var getAllValues = $("#userna").val()+"-ids-"
+tinyMCE.activeEditor.getContent()+"-ids-"+ elmnts;
$.post("acps.php", {
rehh3reerherh: getAllValues
},
function(data) {
$('#errorDrop').html(data);
$("#userna").val('');
tinyMCE.activeEditor.setContent('');
});
};
$(document).ready(function() {

//save pages
$( "#news_ppage" ).on('change', function() {

var getAllValues = $("#news_ppage").val();

$.post("acps.php", {
onCqwdhsubDBSett: getAllValues
},
function(data) {
$('#errorDrop').html(data);
});
});
});
</script>
<?php } else { echo'<div class="e_note">Please login to use this page!</div>'; }; ?>

Announcement_manage.php
Code: [Select]
<?php if($_SESSION['admin_panel'] == 'ok') { ?>

  <script src="//cdn.tiny.cloud/1/h1116d4zz0eg71po46ut8sqxoyjoy4iuhx9imypethgrymfi/tinymce/6/tinymce.min.js"></script>

<ul class="middleNavA">
            <li <?php if($_GET['op3'] == 'annon_add_edit_settings') { echo'style="opacity:0.6;color:#DF3A01;"'; }; ?>><a href="-id-admincp-id-Announcement_manage-id-annon_add_edit_settings.html" title=""><span style="height:30px;">Announce Settings</span></a></li>
            <li <?php if($_GET['op3'] == 'annon_add') { echo'style="opacity:0.6;color:#DF3A01;"'; }; ?>><a href="-id-admincp-id-Announcement_manage-id-annon_add.html" title=""><span style="height:30px;">Announce Add</span></a></li>
            <li <?php if($_GET['op3'] == 'annon_delete') { echo'style="opacity:0.6;color:#DF3A01;"'; }; ?>><a href="-id-admincp-id-Announcement_manage-id-annon_delete.html" title=""><span style="height:30px;">Announce List</span></a></li>
          </ul>

<div class="divider"><span></span></div>

<?php if($mvcore['admincp_msg_output'] == 'on') { ?><div id="errorDrop"></div><?php }; ?><?php if($mvcore['anon_sys'] != 'on') { echo '<font color="red"><u><b>Announce sys</b></u> Is Disabled In "<b>Enable/Disable Pages</b>"</font>'; }; ?>

<?php if($_GET['op3'] == 'annon_add_edit_settings') { ?> <!-- annon_add_edit_settings -->
<div class="widget fluid" id="anonsettings">
<div class="whead"><h6>Announce Settings</h6></div>
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>Castle Siege Output Announce:</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="siege_show_countdown" name="siege_show_countdown" style="display: none;" data-placeholder="Choose a option..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="yes" <?php if($mvcore['siege_show_countdown'] == 'yes') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Yes</option>
<option value="no" <?php if($mvcore['siege_show_countdown'] == 'no') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>No</option>
</select>
</div>             
</div>
<div class="formRow">
                        <div class="grid3"><label>Siege START Hour ( 24h Clock ) ( Ex: 16 ):</label></div>
                        <div class="grid9"><input id="siege_start_time" name="siege_start_time" type="text" value="<?php echo $mvcore['siege_start_time']; ?>"></div>
                    </div>
<div class="formRow">
                        <div class="grid3"><label>Siege END Hour ( 24h Clock ) ( Ex: 18 ):</label></div>
                        <div class="grid9"><input id="siege_end_time" name="siege_end_time" type="text" value="<?php echo $mvcore['siege_end_time']; ?>"></div>
                    </div>
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>Announce Shop Discount 5 Minutes Before Start:</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="anon_shop_discount" name="anon_shop_discount" style="display: none;" data-placeholder="Choose a option..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="yes" <?php if($mvcore['anon_shop_discount'] == 'yes') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Yes</option>
<option value="no" <?php if($mvcore['anon_shop_discount'] == 'no') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>No</option>
</select>
</div>             
</div>
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>Announce Vote Bonus 5 Minutes Before It Starts:</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="anon_vote_bonus" name="anon_vote_bonus" style="display: none;" data-placeholder="Choose a option..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="yes" <?php if($mvcore['anon_vote_bonus'] == 'yes') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Yes</option>
<option value="no" <?php if($mvcore['anon_vote_bonus'] == 'no') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>No</option>
</select>
</div>             
</div>
</div>
<?php }; ?>
<?php if($_GET['op3'] == 'annon_add') { ?> <!-- annon_add -->
<div class="widget" id="annonadds">
<div class="whead"><h6>Announce Add</h6></div>
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>Announce Type</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="annon_type" name="annon_type" style="display: none;" data-placeholder="Choose a option..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="Information" <?php if($mvcore['annon_type'] == 'Information') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Information</option>
<option value="Announcement" <?php if($mvcore['annon_type'] == 'Announcement') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Announcement</option>
<option value="None" <?php if($mvcore['annon_type'] == 'None') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>None</option>
</select>
</div>             
</div>
<div class="formRow">
<div class="grid3"><label>Announce Expire Time:</label></div>
<div class="grid9">
<select style="width:100%;" id="anon_expr_min" name="anon_expr_min" style="display: none;" data-placeholder="Choose a option..." class="select" tabindex="2">
<option value=""></option>
<option value="0" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '0') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>Permanent</option>
<option value="300" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '300') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 5 Minutes</option>
<option value="360" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '360') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 6 Minutes</option>
<option value="420" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '420') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 7 Minutes</option>
<option value="480" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '480') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 8 Minutes</option>
<option value="540" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '540') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 9 Minutes</option>
<option value="600" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '600') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 10 Minutes</option>
<option value="660" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '660') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 11 Minutes</option>
<option value="720" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '720') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 12 Minutes</option>
<option value="780" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '780') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 13 Minutes</option>
<option value="840" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '840') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 14 Minutes</option>
<option value="900" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '900') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 15 Minutes</option>
<option value="960" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '960') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 16 Minutes</option>
<option value="1020" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1020') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 17 Minutes</option>
<option value="1080" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1080') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 18 Minutes</option>
<option value="1140" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1140') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 19 Minutes</option>
<option value="1200" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1200') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 20 Minutes</option>
<option value="1260" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1260') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 21 Minutes</option>
<option value="1320" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1320') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 22 Minutes</option>
<option value="1380" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1380') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 23 Minutes</option>
<option value="1440" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1440') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 24 Minutes</option>
<option value="1500" <?php if($mvcore['anon_expr_min'] == '1500') { echo 'selected'; } else { echo ''; }; ?>>After 25 Minutes</option>
</select>
</div>             
</div>

<script type="text/javascript">
tinymce.init({
selector: "#annon_text",
menubar: false,
theme: "silver",
plugins: [
"advlist autolink lists link image preview hr anchor pagebreak",
"wordcount code",
"media",
"emoticons template textcolor colorpicker textpattern imagetools"
],
toolbar1: "bold italic underline | forecolor backcolor | alignleft aligncenter alignright | bullist numlist | link image | emoticons | preview",
image_advtab: true,
templates: [
{title: 'Test template 1', content: 'Test 1'}
]
});
</script>


<div class="formRow">
                        <div class="grid9"><textarea rows="8" cols="" id="annon_text" name="annon_text"></textarea></div>
                    </div>
</div>
<div class="formRow" style="margin-right:30px;">
<a href="#" onclick="addannon(<?php echo''.time().'';?>)" class="buttonM bGreen" style="height:20px;padding-top:15px;text-align:center;margin-top:20px;margin-bottom:20px;font-size:12px;width:100%;float:left;color:#ffffff;">Click To Announce</a>
</div>
<?php }; ?>
<?php if($_GET['op3'] == 'annon_delete') { ?> <!-- annon_delete -->
<div class="widget">
            <div class="whead"><h6>Announce List</h6></div>
           
            <table class="tDefault" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%">
                <thead>
                    <tr>
                        <td>Announce Type</td>
<td>Expire Time</td>
<td>Text</td>
<td>Options</td>
                    </tr>
                </thead>
                <tbody>
<?php
$dir = "system/engine_annou".$db_name_multi_annon."";
chdir($dir);
array_multisort(array_map('basename', ($files = glob("*.*"))), SORT_DESC, $files);
foreach($files as $filename){
if($filename == '.' || $filename == '..' || $filename == 'index.php') {} else {

$readfiledata = file_get_contents(''.$filename.'');
$NEWS_DATA = explode("-ids-", $readfiledata);
$stipName = str_replace(".txt","",$filename);

if($stipName > 2000000000) { $expiretime = 'Permanent'; }
elseif($stipName < 2000000000) { $expiretime = decode_time(time(),$stipName,'long','...'); };

echo'
<tr>
<td>'.$NEWS_DATA[0].'</td>
<td>'.$expiretime.'</td>
<td>'.html_entity_decode($NEWS_DATA[1]).'</td>
<td align="center">
<a href="#" onclick="delannoDas('.$stipName.'); return false;" class="buttonM bDefault mb10 mt5">Delete Announce</a>
</td>
</tr>
';
}

}
?>
                </tbody>
            </table>
        </div>
<?php }; ?>
<script>
function delannoDas(elmnts) {
$.post("acps.php", {
delannoDas: elmnts
},
function(data) {

$('#errorDrop').html(data);

//MGS Sys --------------
var getIsOnMSG = '<?php echo $mvcore['admincp_msg_output'];?>';
var getPaneName2 = '<?php echo $_GET['op2'];?>';
var getPaneName3 = '<?php echo $_GET['op3'];?>';
if(getIsOnMSG != 'on') {
window.location = "-id-admincp-id-"+getPaneName2+"-id-"+getPaneName3+".html";
} else {
setInterval(function(){ history.go(0); location.reload(); }, 4000);
};
//----------------------

});
};

function addannon(elmnts) {
var getAllValues =
$("#annon_type option:selected").val()+"-ids-"
+$("#anon_expr_min option:selected").val()+"-ids-"
+tinyMCE.get("annon_text").getContent()+"-ids-"
+elmnts;

$.post("acps.php", {
addannnon: getAllValues
},
function(data) {

$('#errorDrop').html(data);

$("#annon_type option:selected").val('');
$("#anon_expr_min option:selected").val('');
tinyMCE.activeEditor.setContent('');

});
};
$(document).ready(function() {
$( "#anonsettings" ).on('change', function() {
var getAllValues =

$("#anon_shop_discount option:selected").val()+"-ids-"
+$("#anon_vote_bonus option:selected").val()+"-ids-"
+$("#siege_show_countdown option:selected").val()+"-ids-"
+$("#siege_start_time").val()+"-ids-"
+$("#siege_end_time").val();

$.post("acps.php", {
anonsettings: getAllValues
},
function(data) {
$('#errorDrop').html(data);
});
});
});
</script>
<?php } else { echo'<div class="e_note">Please login to use this page!</div>'; }; ?>




Thanks Very Much man !


Offline vnzrobert #246 Posteado: July 28, 2022, 09:24:22 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 7
  • Gracias recibida: 2
  • ve
tengo problema me sale error de conexion con mi base de datos


Offline Williansj #247 Posteado: October 23, 2022, 12:39:39 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 3
  • Gracias recibida: 4
  • ve
Hola que tal, hace 10 años que tuve mi propio servidor de muonline, quiero levantar uno nuevamente me gusto la website pero no encuentro como instalarla, como debo hacer?
Vi que el install/install.php no va


Offline jotana240 #248 Posteado: December 09, 2022, 06:40:06 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 6
  • Gracias recibida: 1
  • ve
que version es la que usa la web en php ? por favor

Gracias:


Offline josef300 #249 Posteado: December 14, 2022, 01:33:05 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 12
  • Gracias recibida: 2
  • es

Offline s3bakiza #250 Posteado: January 24, 2023, 07:42:07 AM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 1
  • Gracias recibida: 0
  • th

Offline sh4ll3 #251 Posteado: May 02, 2023, 08:19:16 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Usuario activo
  • Posts: 66
  • Gracias recibida: 199
  • ve

zambino o alguien por favor tengo este error no conecta a la base de datos del mu


Offline sufaiterevo #252 Posteado: April 11, 2024, 01:50:55 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 1
  • Gracias recibida: 0
  • br
ao adicionar links de download no site nao funciona nao aparece o link


Offline minhtuan@maxserver.com #253 Posteado: April 15, 2024, 09:25:18 PM

  • 0 puntos por ventas
  • *
  • Rank: Principiante
  • Posts: 11
  • Gracias recibida: 2
  • vn
Does anyone know how to fix the article posting error?

Starting in early 2024, all editors on our cloud platform will be required to have a valid API key. Without a valid API key, your editor will transition to read-only mode, limiting your ability to make changes.

Affected users will receive a notification in their editor. If you receive this notification, please contact the Administrator for your application/site. Admins will need to get a valid API key and paste it into the code to continue using TinyMCE.



Solo usuarios registrados pueden comentar y agradecer, Logueate o Registrate


 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
26 Replies
8817 Views
Last post February 01, 2017, 04:17:46 PM
by ZabiinoOo
2 Replies
1856 Views
Last post December 08, 2016, 02:26:35 PM
by dakosmu
6 Replies
2431 Views
Last post March 29, 2018, 11:47:36 PM
by gac0n1988
3 Replies
1779 Views
Last post March 15, 2017, 07:55:06 PM
by ZabiinoOo
1 Replies
1193 Views
Last post April 06, 2019, 04:42:26 AM
by ZabiinoOo