Autor Topic: command echarfull old fteam  (Visto 192 veces)

0 Miembros and 1 Guest are viewing this topic.

Offline admmunowar on: August 10, 2018, 10:28:17 PM

  • *
  • Rank: Dedicado
  • Posts: 40
  • Gracias recibida: 155
I share a code that I really like it was used in the source of the old team fteam


commandManager.cpp

   this->Add(gCommand.GetCommand(59),COMMAND_EDITARFULL);
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
   this->Add(gMessage.GetMessage(832),COMMAND_EDITARFULL);
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
void CCommandManager::CommandEditarFull(LPOBJ lpObj,char* arg) // OK //update 5
{
   if(gServerInfo.m_CommandInfoSwitch == 0)
   {
      return;
   }

   char name[11] = {0};

   this->GetString(arg,name,sizeof(name),0);

   LPOBJ lpTarget = gObjFind(name);

   if(lpTarget == 0)
   {
      gNotice.GCNoticeSend(lpObj->Index,0,0,0,0,0,0,gMessage.GetMessage(836));
      return;
   }
   if (gGameMaster.CheckGameMasterLevel(lpObj,gServerInfo.m_CommandEditarFullGameMasterLevel) == 0)
   {
      gNotice.GCNoticeSend(lpObj->Index,1,0,0,0,0,0,gMessage.GetMessage(833));
   }
   else
   {
   gNotice.GCNoticeSend(lpObj->Index,0,0,0,0,0,0,"Conta Editada: %s",lpTarget->Account);
   lpTarget->Level = 400;
   lpTarget->Experience = 0;
   lpTarget->AutoAddPointCount = 65535;
   lpTarget->LevelUpPoint = 327675;
   lpTarget->AutoAddPointStats[0] = 65535;
   lpTarget->AutoAddPointStats[1] = 65535;
   lpTarget->AutoAddPointStats[2] = 65535;
   lpTarget->AutoAddPointStats[3] = 65535;
   lpTarget->AutoAddPointStats[4] = 65535;
   gNotice.GCNoticeSend(lpObj->Index,0,0,0,0,0,0,"Você editou o personagem: %s",lpTarget->Account);
 
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

commandManager.h
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
   COMMAND_EDITARFULL = 59,
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
   void CommandEditarFull(LPOBJ lpObj,char* arg);
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
serverinfo.h

   //ECHARFULL
   int m_CommandEditarFullSwitch;
   int m_CommandEditarFullGameMasterLevel;
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
put in the server message file inside the date folder

832        "/echarfull" // USE /echarfull [nick]
833     "Você não tem permissão para usar esse comando!!!"
834     "Você editou com sucesso esse char!!"
835     "Você foi editado pelo Administrador!"
836     "Esse personagem não foi encontrado no sistema!"
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

put in command.data file in gameserver and in gameservercs

;==================================================
; Editar Full Command Settings
;==================================================
CommandEditarFullSwitch = 1
CommandEditarFullGameMasterLevel = 0
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


ENJOY!!

credits  Louis
            Fteam


« Ultima edicion: August 10, 2018, 10:35:23 PM by admmunowar »

Gracias:


 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
0 Replies
1156 Views
Last post May 20, 2017, 05:12:57 PM
by KrizR
1 Replies
180 Views
Last post February 26, 2018, 06:44:32 PM
by joandry19